• 1402-05-05
  • 0 نظر

چرا مهاجرت؟

تصمیم به مهاجرت یکی از تصمیمات اساسی هر فرد در زندگی است که عواقب و تاثیرات فردی، خانوادگی و اجتماعی را در پی دارد و انرژی، زمان و هزینه ی‌ بالایی به آن اختصاص داده میشود. بطوریکه تصمیمات و اولویتهای فرد را تحت تاثیر قرار میدهد. از دلایل رایج مهاجرت عبارتند از :

۱.اتصال به بازار جهانی: با حضور در کشور هایی که از نظر اقتصادی و سیاسی تعامل های بین المللی خوبی با سایر کشور های پیشرفته دارند میتوانند بیزینس خود را ارتقا دهند و به بازار جهانی وارد شوند و جامعه ی هدف بزرگتر برای محصولات یا خدماتی که ارائه میدهند داشته باشند.

۲.ارتقا و بهبود شرایط محیطی: طی سالهای اخیر تورم پایین و ثبات اقتصادی در یک کشور از شاخص های وسوسه کننده برای مهاجرت مردم کشورمان بوده است.

۳.خدمات آموزشی بهتر: با دریافت تایید از سوی دانشگاه های معتبر میتوانند آموزش های عالی خود را در سطحی بالا بدست آورند، روابط کاری با افراد مستعد بسازند، از تجربیات اساتید مجرب استفاده کنند و رزومه ی خوبی را ضمیمه ی پرونده ی خود کنند. همچنین برخی کشور ها موقعیت تحصیل رایگان را در اختیار دانشجویان میگذارند که در آینده اطلاعاتی در این زمینه در سایت کاریابی پاشا قرار خواهیم داد.

۳.خدمات بهداشتی درمانی: استفاده از متد های نوین جهانی، وجود دستگاه های پیشرفته برای درمان و رایگان بودن خدمات در برخی کشورها یکی از مواردیست که امنیت روانی را برای ساکنین آن جامعه فراهم میکند.

۴. فرصت شغلی : وجود شرکت های معتبر با تسهیلات مناسب خوب برای شما با افزایش و تعدد گزینه های کاری متعاقبا افزایش میابد. حقوق بالاتر و برخی موقعیت های شغلی تخصصی که فرصت را برای ارتقای فرد فراهم میسازد یکی دیگر از دلایل مهاجرت افراد میباشد

۵. عدم تمایل به رعایت برخی فرهنگ ها در کشور مبدا: افرادی که جزو اقلیت های فرهنگی مذهبی یک جامعه هستند تمایل و گرایش بیشتری برای مهاجرت دارند، مسلما کشوری که تطابق بیشتری با عقاید شما دارد خیال آسوده تری برای شما رقم خواهد زد.

با وجود این تفاسیر تحقیقات نشان میدهد دلیل بسیاری از مهاجران ویژگی های مطلوب کشور مقصد نیست بلکه مشکلات کشور مبدا است.مانند هجوم مهاجران کشور های جنگ‌زده‌ی حاشیه کشورمان به کشور های دیگر.

سایت کاریابی بین المللی پاشا با داشتن مدرک و مجوز معتبر این امنیت خاطر را برای شما میسازیم تا در صورت تمایل مسیر مهاجرت را برای شما هموارتر کنیم. در مقالات بعدی به معایب مهاجرت و سپس اقدام به بررسی کشور های مهاجر پذیر و شرایتطشان خواهیم کرد. 

پیوست ها

هیچ پیوستی یافت نشد

پیام بگذارید