• 1402-05-27
  • 0 نظر

چگونه شکایت علیه کارفرما را ثبت کنیم ؟

مرحله اول ثبت شکایت علیه کارفرما ،کارگر باید احراز هویت گردد، مدارک احراز هویت عبارتند از “ سیم کارت که بنام کارگر باشد - مشخصات هویتی مانند کارت ملی که کد ملی و تاریخ تولد از آن استخراج می گردد -کد پستی منزل - شماره شبا و شماره حساب - شماره تلفن منزل ”

مرحله دوم ثبت شکایت علیه کارفرما : بارگذاری مدارک عبارتند از “ اطلاعات هویتی از کارفرما :مانند نام و نام خانوادگی و اگر حقوقی باشد اعضاء هیئت مدیره -آدرس دقیق محل کار با ذکر منطقه شهرداری ، خیابان ، کوچه وپلاک ، درصورت امکان کد پستی محل کار - هرمدرکی که ثابت می کند که کارگر در آن مجموعه کار کرده است. مانند: پرینت واریزی ،قرارداد ، فیش حقوقی ،برگه مرخص ، برگه ماموریت ،حکم کارگزینی ، کارت تردد و درصورت عدم وجود همه موارد بالا تهیه استشهادیه - پرینت لیست بیمه و کارت ملی کافی است. "

درصورت بهمراه داشتن موارد بالا با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری ، کاریابی پاشا در کنار شما عزیزان است.

آدرس کاریابی پاشا : تهران - شهرقدس - بلوار امام خمینی -پلاک 63 واحد 3 

هرجای ایران هستید برای مشاوره و ثبت شکایت از کارفرما با شماره مهندس کریمی پاشا تماس بگیرید.

09126601613

پیوست ها

هیچ پیوستی یافت نشد

پیام بگذارید