• 1402-05-22
  • 0 نظر

چرا مهاجرت نکنیم؟ چطور مهاجرت موفقی داشته باشیم؟

طی سالیان اخیر تمایل هموطنانمان برای مهاجرت به کشور های خارجی سیر صعودی داشته و در کنار تمام ویژگی های مثبت (مثل دسترسی به بازار بین المللی، اقتصاد با ثبات، خدمات تحصیلی و بهداشتی رایگان، استقلال و تجربه ی زندگی جدید و...) این سوال مطرح میشود که سختی های این تصمیم شامل چه مواردی می‌شود و پاسخ آن برای بدست آوردن یک دیدگاه واقع بینانه و منطقی بدون شک لازم است. ۱.شخصیت فردی: طی مصاحبه با هموطنانمان که ساکن کشورهای دیگر هستند، گفته ی ثابتی که از آنها میشنوم این است: برای مهاجرت کفش های آهنین خود را به پا کنید چون مسیری ک در پیش دارید مانند یک تولد دوباره است، بخش زیادی از اطلاعات و تجربیاتی که در کشور خود دارید قرار است در کشور مقصد متفاوت از آنچیزی باشد که در ذهنتان پس زمینه کرده‌اید. از دیدگاه روانشناسی یکی از مسئله هایی که مهاجران با آن مواجه میشنود شوک فرهنگی نام میگیرد. شوک فرهنگی مواجهه ی فرد با عقاید متفاوت، آداب و رسوم خاص آن کشور و فعالیت های روزمره ی متفاوت است. فرد مهاجر ابتدا با هیجان و شور اولیه این تفاوت های فرهنگی را میپذیرد اما به مرور میتواند منجر به حس طردشدگی و افسردگی او بشود بخصوص اگر شخصیت منعطف نداشته باشد.
۲.تمکن مالی: منابع مالی ناکافی یکی از دلایل مهم بازدارنده برای افراد است هزینه های پیش از مهاجرت که صرف آزاد سازی مدرک، ترجمه مدارک و پروسه ی مهاجرت میشود و هزینه های پس از آن که شامل اجاره ی یک مسکن و هزینه‌ی روزمره است تا اشتغال شما اتفاق بیفتد. برای کسب اطلاعات دقیق تر با توجه به تغییرات ارزش ارز، کاریابی بین المللی پاشا این امکان را برای شما فراهم کرده که از مشاوره های مهاجرتی ما درخصوص میزان سرمایه ی اولیه ای که برای مهاجرت به کشور های آلمان، عمان و ترکیه نیاز است همراه داشته باشید استفاده کنید.
۳.زبان: استفاده ی متداول از زبان غیر مادری از چالش های دیگر شما در کشور مقصد به حساب می‌آید، بسته به وضعیت آن کشور و پوزیشن شما در کشور مقصد به درجاتی از آگاهی و تسلط بر زبان(کم تا زیاد) در آن کشور نیازمندید تا نیازهای روزمره خود و کارفرما را تامین کنید.
هم اکنون بعنوان تنها کاریابی معتبر بین المللی شهرستان قدس اعلام آمادگی میکنیم تا شما را در سرتاسر مسیر مهاجرتیتان همراهی کنیم تا ادامه ی راه موفقیت خود را در یک بستر مستعدتر و در کشور دلخواهتان پیش بگیرید. جهت دریافت مشاوره مهاجرتی کافیست بین ساعات 18 الی 20 روزهای کاری با شماره های تماسی که در قسمت پایین درج گردیده‌ اند تماس حاصل فرمایید.
09126601613 
09939112373

پیوست ها

هیچ پیوستی یافت نشد

پیام بگذارید